Ticketsysteem van Omnidesk maakt klantcontact bij grote organisaties toegankelijk, vriendelijk en persoonlijk!

Vrijblijvende demo

Wat is een ticketsysteem?

Een ticketsysteem verzamelt vragen van al uw klanten op één plek zodat gemakkelijk kan worden samengewerkt. Een vraag kan bijvoorbeeld met prioriteit worden doorgezet naar een afdeling incasso of je vraagt met een @mention je collega even mee te kijken. Inkomende vragen kunnen automatisch aan de juiste afdeling worden toegewezen, bijvoorbeeld door een lookup te doen in het CRM bij welke afdeling de klant staat geregistreerd. Als de tickets afgerond zijn kan er een view worden gemaakt om deze tickets in te zien voor een kwaliteitscontrole. Aan de klant kan met een survey worden gevraagd hoe goed hij of zij de service heeft ervaren.

Persoonlijke tijdlijn per klant

Werk, denk en handel vanuit uw klant. Efficiënt en klantvriendelijk!

Integratie met alle populaire kanalen

Zoals Facebook, WhatsApp, Chatbot, E-mail en Telefonie.

Uitgebreide telefonie mogelijkheden

Bel direct vanuit het ticketsysteem, verbind door naar een collega of maak een ticket aan.

Nederlandse support, training & implementatie

Omnidesk is een Nederlands softwarebedrijf. Bij ons heeft u altijd één aanspreekpunt.

Blijere medewerkers en klanten met het ticketsysteem van Omnidesk

Stel u voor: een klant belt op. In uw scherm ziet u direct het klantprofiel en alle communicatie en tickets uit het verleden. In één oogopslag heeft u een goed beeld van de situatie. U handelt er direct naar. U hoort opluchting aan de andere kant van de lijn: 'Dit is klantenservice!', zegt uw klant blij. U maakt een ticket aan voor uw collega. Enkele minuten later ziet u in de tijdlijn dat het is opgelost. Dat is teamwork, dat is Omnidesk!

Omnidesk maakt klantcontact persoonlijk

Kent u Simyo? Deze telefoonprovider wint keer op keer de prijs voor de beste klantenservice. Simyo gebruikt Omnidesk. Persoonlijk klantcontact bij grote organisaties is wél mogelijk. Vanuit die gedachten bouwen en ontwikkelen we de software voor het ticketsysteem. Dat doen we op eigen bodem. Omnidesk is een nederlands bedrijf met nederlandse support en hosting.

Nu wij gebruik maken van Omnidesk hebben wij een duidelijk overzicht van elk kanaal met maar één klik.

Ernst Schaap, Supervisor Play

Omnidesk heeft veel bijgedragen aan Simyo’s hoge NPS score. De software voor het ticketsysteem is gebaseerd op de input en wensen van ons team. Dat maakt het zeer gebruiksvriendelijk. Voor ons is het een groot pluspunt dat de hosting in Nederland is en Omnidesk training en support levert. Ze doen wat ze zeggen: de beste klantenservicesoftware leveren.

Gerry van der Laan, Manager klantenservice Simyo

Deze bedrijven werken al met het ticketsysteem van Omnidesk

Simyo Intertoys Pathe kpn

In 3 stappen naar een persoonlijk en op maat gemaakt ticketsysteem

Hoe ons ticketsysteem werkt en wat er mogelijk is ervaart u met eigen ogen tijdens de demo. Laat uw e-mailadres achter, laat uw rondleiden en vraag ons het hemd van het lijf.

  1. Vraag de demo aan en laat uw e-mailadres achter.
  2. Wij nemen contact met uw op en prikken een datum.
  3. Geheel vrijblijvend leiden we u rond in ons ticketsysteem. We leggen alles uit, geven voorbeelden en beantwoorden al uw vragen.