Daarom kies je voor Omnidesk

Alle media kanalen geïntegreerd

Alle populaire mediakanalen zijn bij Omnidesk geïntegreerd.

Eén tijdlijn per klant

Per klant een overzicht met alle communicatie vanuit alle mediakanalen.

Slimme data

Uitgebreide rapportages met persoonlijke dashboards.

Made in Holland

Nederlandse support, training en implementatie vanuit Leiden.

Creëer de beste klantervaring

Optimale integratie met alle populaire mediakanalen

Telefonie

Wees verzekerd van een goede telefoonverbinding voor het hoogst gewaardeerde klantenservicekanaal. Omnidesk is direct aangesloten op het Nederlandse telefonienetwerk.

E-mail

Snooze, time of plan tickets. Bied optimale serviceverlening aan klanten met onze uitgebreide mogelijkheden voor e-mail.

Live chat en Whatsapp

Alle populaire mediakanalen zijn volledig geïntegreerd bij Omnidesk. Zo maak je serviceverlening laagdrempelig en gebruiksvriendelijk.

Social media

Dankzij onze integratie met Facebook, Instagram en Twitter beantwoord je privé- en publieke berichten op social media makkelijk en snel.

Chatbot

Koppel Google's Dialogflow, IBM Watson of een andere chatbot voor een soepele gespreksovergang van chatbot naar servicemedewerker.

Al het klantcontact in één tijdlijn

Met onze applicatie integreren wij het klantcontact via alle mediakanalen in één tijdlijn per klant. Daarmee creëer je een duidelijk overzicht van de contacthistorie, interne notities en bied je persoonlijke klantenservice.

Gebruikersvriendelijk

Het platform van Omnidesk maakt het makkelijk om snel te wisselen tussen alle mediakanalen. Wil een klant een bevestiging via e-mail of per sms? Eén klik op de juiste knop en klaar..

Expertise

Wij geloven dat je moet doen waar je goed in bent. Omnidesk zorgt dat het technische fundament van de klantcommunicatie staat als een huis. Zo kunnen klantenservicemedewerkers de beste service bieden en de IT-afdeling focussen op features die interessant zijn voor jouw specifieke markt.

Laat data voor je werken

Til je klantenservice naar een hoger niveau met onze slimme dashboards. Stel KPI’s in, configureer je gewenste data en genereer live grafieken en tabellen.

Wigets met facts

Met meer dan 50 verschillende KPI's en tientallen groeperingen en filters kan je de data naar eigen wens uit het systeem halen

Live

Het is mogelijk om de widgets in een live-modus te zetten zodat ze de actuele data laten zien op het dashboard. Denk bijvoorbeeld aan het aantal wachtenden.

BI

We hebben een speciale module om datawarehouses mee te koppelen, zoals PowerBI, clickview etc

VOIP en telefonie

Een van de features waar wij ons op onderscheiden is de volledige integratie van telefonie via onze eigen telefooncentrale. De VOIP is rechtstreeks aangesloten op het telefonienetwerk van Nederland. Dit geeft een betere verbinding dan je vaak zult aantreffen met Amerikaanse oplossingen.

IVR

Met een uitgebreide IVR is het mogelijk keuzemenu's te maken, automatisch bij drukte een bandje af te spelen en bellers te routeren naar de juiste afdeling en nog veel meer.

VOIP

Medewerkers kunnen via de browser of telefoontoestellen gemakkelijk telefonietickets behandelen.

Traffic, meeluisteren en recordings

Via een speciaal trafficscherm is te zien hoe de vraag en aanbod van telefoontjes zich verhoudt, ook is mee te luisteren en kunnen recordings worden geconfigureerd.

Nederlandse Support en Hosting,
100% windenergie.

Creëer de beste klantenservice omgeving

Productfeatures

Klantenservice vanuit huis

Ons dashboard is gebruiksvriendelijk opgezet om samen te werken op afstand. Thuiswerken is dus geen enkel probleem met Omnidesk.

Volledige ticketingmogelijkheden

Omnidesk ondersteunt triggers, crons, prioriteiten, groeps- en gebruikers- toewijzingen, SLA’s en views. Zo werken medewerkers gestructureerd met tickets en ticketnummers en ontvangt de klant persoonlijke e-mails.

SLA

De doorlooptijd kan per ticket bepaald worden. Beloof je klanten binnen 3 uur te reageren? In het dashboard zien klantenservicemedewerkers precies welke tickets hieraan voldoen.

Live channel tools

Omnidesk biedt extra tooling voor de live kanalen. Zo houden floorwalkers of trafficers gemakkelijk toezicht op de drukte en het aanbod van klantenservicemedewerkers.

Macro's

Macro’s zijn vooraf gedefinieerde acties zoals form, priority, e-mailbericht en interne notitie. Hiermee werken klantenservicemedewerkers efficiënter in het dashboard.

API-first design

Bijna alles wat gedaan kan worden via onze browserapplicatie kan ook via onze API. Dit maakt handige integraties vanuit eigen software mogelijk.

play

Videodemonstratie

Dit zeggen onze gebruikers

Nu wij Omnidesk gebruiken hebben we inzicht in alle kanalen die we gebruiken, in één klik!
Kpn
Omnidesk heeft veel bijgedragen aan Simyo’s hoge NPS score. Het feit dat de software is gebaseerd op de input en wensen van ons team maakt het waardevol en gebruiksvriendelijk. Omnidesk is de klantenservicesoftware die het beste past bij onze wensen; Een echte Aanrader!
Simyo
Ons team communiceert veelal met onze klanten via social media. Omnidesk maakt dit veel makkelijker! Geen wissel tussen platforms, maar één overzichtelijk scherm.
Simyo
bird Vraag nu een demo aan
Neem contact op!

Prijsopgave

Altijd inbegrepen:

  • Hosting en organisatie in de EU
  • AVG privacytooling
  • Training, support en implementatie
  • Persoonlijk antwoord op je vragen

Prijs is afhankelijk van:

  • Aantal gebruikers
  • Gewenste support
  • Gewenste SLA
  • Overige configuraties